Audi RS Q3 (2013) první oficiální fotky
První model RS v řadě Q – to je Audi RS Q3. Lehce upravený, turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec o výkonu 310 koní s maximálním točivým momentem 420 N.m, zvládne rychlost až 250km/h.
Číst dál →
První model RS v řadě Q – to je Audi RS Q3. Lehce upravený, turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec o výkonu 310 koní s maximálním točivým momentem 420 N.m, zvládne rychlost až 250km/h.
Porsche završilo generaci 991 – 911 novými modely Turbo a Turbo S. S přeplňovaným šestiválcem je 911 Turbo dosud nejrychlejší model — mix síly Ferrari 458 a nové technologie podvozku z 911 GT3.
Automobilka Škoda je světoznámá sportovními úpravami svých vozů. Dalo by se říci, že u škodovky se jedná o tradici trvající již celá desetiletí. Proto není žádným překvapením, že se své rychlé verze dočká i nový lifback Škoda Rapid.
Na skutečně dobrý hatchback můžete čekat dlouho. A pak, najednou, přijdou tři. Ford Fiesta ST, Renault Sport Clio a teď tohle – Peugeot 208GTi.
Všechna tři auta přišla na párty s vyztuženými závěsy, spoilery, sportovními sedadly a dalšími šperky. Peugeot 208 GTi navíc s červenými prvky v interiéru – každý hlupák přece ví, že červené pásy udělají klidně sekundu na kolo. Pokud to Váš hatchback nemá, můžete jít rovnou domů.
Letos v lednu byla v Detroitu představena nová generace Chevroletu Silverado. Ani ne za půl roku byl pak veřejnosti představen nejvyšší model této řady. Nese název Chevrolet Silverado High Country.
Tohle je nová Kia Soul. Pro svou druhou generaci supermini crossoweru přejala Kia designérské prvky z konceptu Trackster 2012. Novinka sedí na širším a tužším podvozku. Hranatý Soul byl obrovským hitem mezi mladými řidiči v Americe, dočká se druhá generace podobného nadšení v Evropě?
Technologie hybridního pohonu se stále zlepšuje a dostává se do více automobilů. Některé z těchto vozů jsou opravdu zajímavé. S čím se automobilky vytasí?
Španělská automobilka Seat se rozhodla pro sportovní přestavbu vozu Seat Leon FR. Pětidvéřový hatchback by se měl stát plnohodnotným závodním speciálem. Karoserie prošla několika změnami. Kromě zlepšení aerodynamiky k tomu vedla také snaha zvýšit chlazení motoru a brzd. Přední i zadní náprava byla rozšířena o 40 centimetrů. Vůz tak dostal mnohem lepší jízdní vlastnosti.