Je to krasna myslenka vyrabet hybridy, ale ve vysledku jenom jeden z marketingovych tahu, jak vice prodavat. Ve vysledku je vyroba a recyklace baterii horsi z hlediska ekologie a ekonomika provozu se nijak nelisi od bezneho modelu, vse je jenom o stylu jizdy, jestli jezdite normalne s hybridem, mate vysokou spotrebu, jestli jezdite opatrne s beznym motorem, mate jeste lepsi vysledky predevsim s dieselovym motorem. Situaci nejspise zmeni az alternativni paliva...
Neni to krok vedle, je to koncernova strategie, tento model byl pozadavkem asijskych trhu, toz se prodava i tady, kdyz uz byl jednou vyprojektovan a vyroben. Sve misto si najde. Obecne se stavajici modely zvetsuji a pribyvaji mensi...
ani ryba ani rak… ani sportak ani bezny vuz. Snad budou damy mit dobre sponzory a par kousku TT se proda :-)
Je to krasna myslenka vyrabet hybridy, ale ve vysledku jenom jeden z marketingovych tahu, jak vice prodavat. Ve vysledku je vyroba a recyklace baterii horsi z hlediska ekologie a ekonomika provozu se nijak nelisi od bezneho modelu, vse je jenom o stylu jizdy, jestli jezdite normalne s hybridem, mate vysokou spotrebu, jestli jezdite opatrne s beznym motorem, mate jeste lepsi vysledky predevsim s dieselovym motorem. Situaci nejspise zmeni az alternativni paliva...
Ma neco do sebe, kdo se chce odlisit, urcite se mu to s timto vozeme povede!
Neni to krok vedle, je to koncernova strategie, tento model byl pozadavkem asijskych trhu, toz se prodava i tady, kdyz uz byl jednou vyprojektovan a vyroben. Sve misto si najde. Obecne se stavajici modely zvetsuji a pribyvaji mensi...
Nechapu, komu se mohou libit tyto krabice :-)
Nevim, se kterou auromobilkou vyvinul VW tento model, v 90-tych letech delali pick-upa s Toyotou, koupili tenkrat licenci na Hiluxu
Frantici zacali hodne investovat do designu, budis jim chvala, ty vozy zacinaji mit smrnc!
Cena je sakra vysoka, ale ta technika asi za to stoji....
Krásné, milé, výkonné. cenově dostupné pro vybranou klientelu.